Random Photographs

visual diary by cagla gulsah kabaca

visual diary by cagla gulsah kabaca





visual diary by cagla gulsah kabaca



visual diary by cagla gulsah kabaca

visual diary by cagla gulsah kabaca

visual diary by cagla gulsah kabaca




Aslinda yazilarimi yazacak vaktim var. Ancak neredeyse 3 haftadir bloga adam akilli bakamiyorum. Didim'den, Akyaka'dan, Priene'den olmak uzere sectigim rastgele fotograflari paylasmak istedim. 
Akyaka'nin sakinligi ve dogasi tam nefes almalik bence. Cok uzaklara yolculuklara cikamadigimdan yakinlara soyle bir ugrayabiliyorum.  Ve simdi hizla yazdigim yazimin pek de aciklayici olmamasindan dolayi sikintiliyim. Pekala bunlar bu kosede dursun. 

Instagram :  @graceykellie 

visual diary by cagla gulsah kabaca





0 Comment :

Post a Comment

 
create with flickr badge.