TIME MATTERS

çağla gülşah kabaca çağla gülşah kabaca
çağla gülşah kabaca
çağla gülşah kabaca
çağla gülşah kabaca
fotoğraf blog çağla kabaca
fotoğraf blog çağla kabaca


 Beyaz Elbise: Mudo Concept / Gömlek: Koton / Panama Hat: H&M
Konum: Didim
Fotoğraflar: Çağla Gülşah Kabaca

(TR)
Şu an kedim kucağımda ve bir cuma günü sabahı, saat 8:50 civarı (1 Mayıs). Denizli'de evimde, Mutfağımdan incir ağaçlarına bakıyorum. Kahvaltımı ettim ve yazmaya karar verdim. Geçtiğimiz cuma, bundan tam da bir hafta önce, tripodu çantama attığımda bir an önce Didim'e varıp çekim denemeleri yapmalıyım diye düşünüyordum. 24 Nisan, saat 15:00 otobüsüne bindiğimde Didim'e tam olarak üç buçuk saatlik yolum vardı. Son üç aydır Denizli'den bir yere kıpırdayamıyordum. Belki zaman yoktu ya da ben zamanı yaratamıyordum. 

Eğer bir şeylere gerçekten odaklandıysam, tam olarak başarmak istiyorum.  Riske etmek bende zaman kaybı  zaralarına yol açıyordu. Eğer minicik bir taviz verirsem bu pişmanlık içimi yiyip bitiriyor. 'Time Matters.'  Gün geçtikçe kendimi daha iyi anlıyorum ve yapımdaki prensipler daha da gün yüzüne çıkıyor.  Bu aralar odaklandığım şeyler sağlıklı yaşam + günlük iki saatlik spor + sanatım + dersler. Çok kolay gözükmesine rağmen birinden biri şaşabiliyor. 

Umduğumdan daha da iyi bir şekilde Didim yine bana iyi gelmişti. Güzel havası nedeniyle daha da uyuyasım gelirken bu sefer erkenden uyanmalarıma devam edip baharın kokusunu içime çekebildim. Annemin bahçesindeki çiçekleri tek tek kokladığım da doğru. 

Cumartesi günü şansıma, oldukça bulutluydu. Bu posttaki fotoğraflar da o günden. Birazcık blues hakim. Ertesi günkü çekimlerimde ise güneş tüm günü ısıtmasına rağmen, ben akşamüzeri vakit bulabildiğimden çekimler yine az ışıklı ve karanlık oldu. 

Bohem ve doğa ile özdeş renkli görünümler her zaman hoşuma gitmiştir. Bu nedenle fotoğraflarımda çokça rastlanabilecek detaylar farkedilebilir. Özellikle farklı yüzüklere olan bağımlılığım ve farklı tasarım arayışlarımın bir sonu yok. 

Yeşili de seviyorum. 

________________________________________________

Photographs: Çağla Gülşah Kabaca
(EN)
I have my fluffy cat on my lap at that moment, It's a friday morning 8:50 AM (May 1). Staring at the fig trees from my kitchen, just had my breakfast. I'm at Denizli at my flat right now. Then  I decided to write somethings. 

Last friday, Exactly a week before today,  when I put a tripod inside of my handbag, I was thinking gotta go go and start taking my Didim shots right away. I was on the bus on April 24, 3:00 PM, Which I had had literally three and an hour to arrive. The last three months.. oh dear I wasn't able to walk away from Denizli. Maybe I had no time or I couldn't arrange any time.

If I focus on some main issues that affect me and my life, I want it to be complete success. Taking risqué is bad for these issues, you just cannot take time back. If I compromise, the feeling after is killing me inside out. 'TIME MATTERS' As the days pass I get closer to myself and I know mesef better and I understand I'm a kind of principle person. I plan every detail for a week. Sometimes I can't make it all but I gotta put a name on things. Nowadays I'm fully focused on living healthy + two hours of workout a day + art + classes. It may seem easy but believe me it's hard.

It went way much relaxing and like I planned, my Didim trip to family summer house. I was afraid if I fall asleep the whole morning because of the beautiful relaxing weather conditions and clean air. But I woke up early and kept doing my plans. Smelled spring. My lungs celebrated. Smelled every flower in my mum's garden.

These photographs are taken on a cloudy saturday/caturday afternoon. They got the blues. 
I love the nature inspired clothing thus you would see this details on me. White, green, blue I'm in love with beautiful colors of nature I always say!

Btw I won't ever stop looking for variety of bohemian rings. 


Thanks for reading my blog. Ciao!















0 Comment :

Post a Comment

 
create with flickr badge.