Vandaag Notities

Vandaag, Ik zal te delen mijn gedachten en bron van geluk en het zal zijn in het Nederlands.

visual diary by cagla kabaca

Omdat, Ik leer Nederlands, ja. Ik ben verliefd op het Noorden. Ik stel een dag ik zal drink mijn thee in de achtertuin van mijn een of twee verdiepingen huis, kijken mijn katten zijn plezier en verder.

visual diary by cagla kabaca


Moeder,
Mijn mamma is mijn grootste inspiratiebron en ik ben dankbaar haar voor iedere positiviteit van haar en ze helpt me op te vrolijken wanneer ik voel blauw.

Snoepgoed

<heerlijk foto hier/>

Pindakaas is ook mijn verslaving. Maar bittere chocolade is appel van mijn oog.

"Can" -pronounce: joan or john ish sth-

Hij is mijn liefde. Hij maakt me het gelukkigste meisje ooit. Zijn haar is de meest rustgevende ding ooit, pluizig als mijn kat, Lucy. 

Ik wens het beste voor ons.

visual diary by cagla kabaca


0 Comment :

Post a Comment

 
create with flickr badge.